Преди една седмица смених маслото и сега забелязах , че има теч и то не малък. Гарнитура картер е първото , което ми идва на акъл , но дали има от някъде другаде възможност да тече?Като застана срещу колата , лявата част на картера е в масло. Събота и неделя ще сменявам гарнитура на картера и капака на клапаните , но дали има още нещо?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло
Collapse
X
-
Масления филтър 100% не е.Семеринг на маховика откъм скородстната кутия е за смяна , но всички ми казват при смяна на съединител да се смени.Като залягах вътрешното каре беше много омаслено.Значи взимам и двата семеринга и разкостване наново. Мерси колега.
Comment
-
Плюс тези причини, които споменаха колегите, да вметна и гарнитура на маслена помпа. За мен това е най-лошия вариант, защото бая се разглабя пък и гарнитурата, ако не се лъжа е само ОЕМ и беше към 40лв.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеКой ти сменя маслото колега? Ти сам ли, или в някой сервиз?
Comment
-
Исках да разбера да не би да са ти оляли мотора, но така това отпада като възможност.
Картерът няма гарнитура, лепи се със силикон.
Огледай гарнитурата на капака на клапаните, може оттам да тече. Също виж около магистралите на турбината, щом си я свалял. Провери и около масления филтър - дали си го затегнал добре, дали не е останало масло когато си го свалял и да е омазало картера.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Масления филтър беше първото , което проверих и за това него го изключих.Като залягах вътрешно каре , полуоска и долен носач са в масло.Вчера я палнах за една минута на място и забърсах картера и днес погледнах , пак беше омаслен.Поръчах семерингите и дано да е само от тях , а не и от гарнитура на маслената помпа , защото нея не я поръчах.
Comment
Comment